jueves, 22 de abril de 2010

ROBOT ESPIA 007
Descobreix i et protegeix delslladres i intrusos
.


15 comentarios:

  1. mama carlos:m´agradat perque te molts detalls i original

    ResponderEliminar
  2. melisa:ma agradat molt espesial ment el cap

    ResponderEliminar
  3. pare alex:ma agradat especial ment els braços
    iel bazoca de l'espatge

    ResponderEliminar
  4. MARC - MA AGRADAT MOLT PER LA ANCLA I PER LA PISTOLA

    ResponderEliminar
  5. carmen:m´ha agradat moltissim aquest robot per la ajuda que fa i per el barret i la cara

    ResponderEliminar
  6. Mama Salva: M'agrada moltissim la cara i la seva professió.

    ResponderEliminar
  7. Cosina Salva, Núria: M'agrada perquè es un robot molt original i el seu cos de color rosa.

    ResponderEliminar
  8. Cosina Salva, Ana: M'agrada molt perquè el veig molt treballat i perquè em recorda al meu cosí Salvador quan juga amb la meva germana a espiar-nos als més grans.

    ResponderEliminar
  9. papa salva....es força maco, a més a més...
    em semblo bastant !

    ResponderEliminar
  10. Tieta Salva, Marga: M'agraden molt les seves xancletes, sembla molt un robot d'en Tim Burtton, fantàstic!

    ResponderEliminar
  11. ivan-m'ha a agradat perque te uns butons per tancar i amb una pistola

    ResponderEliminar
  12. mama sergi: es molt i molt bonic està super treballat i te un ulls blaus que enamorant felicitat nois quina currada.

    ResponderEliminar
  13. faryana magradat molt a quet rubot perque te molts detalls i a mes a mes magradat al cos i la pistola

    ResponderEliminar
  14. yaiza:A mi m'ha grada molt la pistola bueno en fi es molt guai i asobra esta molt currat.
    QUE GUAI NOIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  15. PRIMO SERGI:M' HA AGRADAT PER EL SEU LASER I LA PISTOLA ULLS GRANS.

    ResponderEliminar