jueves, 22 de abril de 2010

ROBOT AGENT SECRET
Fa missions secretes per ajudar les persones.


12 comentarios:

  1. carlos:m´agradat molt el detall de les bales i pistola.Pero el que mes m´agradat a sigut la boca

    ResponderEliminar
  2. silvia,mamá de carmen.
    m`agrada molt el robot agent secret.

    ResponderEliminar
  3. Soy la mama de Marina, el detalle del cinturón es lo que más me ha gustado del robot.

    ResponderEliminar
  4. Soy el papa de Marina, me gusta mucho este robot agente secreto, porque de verdad que si que parece un superagente secreto.

    ResponderEliminar
  5. Núria, mare Yaiza- m'ha agradat molt el seu somriure. Te cara de ser un bon robot

    ResponderEliminar
  6. Kai germà Yaiza- m'agrada com espia per fer les seves misions.

    ResponderEliminar
  7. antonio pare de yaiza
    tinc un parell de treballs per un superagent secret. On el puc contractar?

    ResponderEliminar
  8. antonio pare de yaiza
    tinc un parell de treballs per un superagent secret. on el puc contractar?

    ResponderEliminar
  9. sergi:agradat molt per el seu sonrriure

    ResponderEliminar
  10. Gemma:aquest robot es molt guai per aixo el boto i apart es molt chulo el cintoro

    ResponderEliminar
  11. Àlex, germà de l'Emma: m'agrada molt la panxa i les cames d'aquest robot.

    ResponderEliminar
  12. Emma: voto aquest robot perquè m'agrada la idea del cinturó i m'agrada perquè fa missions secretes per ajudar la gent.

    ResponderEliminar